maandag 1 augustus 2011

Teleurgesteld :-(

Vandaag besloot ik om een nagellak te gebruiken van een naam die hier toch vrij gekend is, nl. Astra Nails (http://www.astranails.be/).

Maar ik moet zeggen, hij heeft me teleurgesteld... Kleur VA.999J zag er in het potje magnifiek uit! Echt iets voor mij: een mooi donkerroze met glittertjes.



Tot ik hem op mijn nagels deed... Ik had verschillende minpunten.

- Ten eerste: was hij enorm lastig om aan te brengen. Het leek wel of ik lopende vinyl op mijn nagels deed. Zo lastig om open te wrijven.
- Ten tweede: Laag 1 kon je met moeite deftig bijwerken of hij was al droog... Deze zou ideale stamping lak zijn! Nog voor je tot 5 kan tellen is hij na 1 laag volledig droog!
- Ten derde: De kleur was een echte teleurstelling :-(... Het deed mij denken aan de nagellak die ik vroeger kreeg als kind, zo in een setje make-up van op de kermis...

Aangezien het 's morgens allemaal snel snel moet gaan, heb ik het bij 1 laag gelaten. Een ganse dag keek ik naar mijn nagels en ik besloot om dit lakje 's avonds nog een kans te geven.
Ik deed nog een nagel met 1 extra laag en een 2e nagel met 2 extra lagen. En ik moet zeggen, het is een immens verschil!


Ringvinger met 1 laag, middelvinger met 2 lagen en wijsvinger met 3 lagen



Hier zie je de glitters iets beter.

1 opmerking:

  1. Ik vind het best een mooi lakje, jammer dat hij best sheer aanbrengt. Zelf breng ik meestal 3 laagjes lak aan als ik mijn nagels doe.

    BeantwoordenVerwijderen