donderdag 25 augustus 2011

Mix van swatches

Als laatste voor vandaag een mix van 3 swatches.

Van L naar R: NYX Girls: Walnutfrost, Astra Nails VA.996G (Candy Collection) en als laatste GOSH 555 Silver.

Om te beginnen met NYX Walnutfrost. Het is een nagellak om U tegen te zeggen. Het mooie flesje met de mooie gouden metallic-actige inhoud. Het aanbrengen verloopt supervlot. Het geeft strepen, maar dat maakt juist deze kleur zo mooi. En hij is vrij goed dekkend. 2 laagjes is al voldoende eigenlijk. Deze komt bij mijn favorieten!

In het midden zit de nagellak van Astra Nails. Eentje uit hun "Candy Collection". De foto op hun reclamebord belooft een mooie snoepjesnagellak met streepjes. Na het swatchen zie ik helaas een heel ander resultaat :( Een gewoon lichtroze lakje dat me helemaal geen zin geeft om te snoepen! En na 2 lagen is hij nog niet dekkend.

Als laatste een GOSH kleurtje, nl 555 Silver.
Supermakkelijk aan te brengen en supersnel droog. 2 laagjes zijn voldoende voor een volledige dekking.
Terwijl ik deze kleur aanbracht, moest ik meteen aan het grijze kwik in een thermometer denken. De kleur van dit lakje is even grijs. Alleen heeft deze er nog mooie glitters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten