donderdag 25 augustus 2011

Essence Ballerina Backstage

Nu ik eindelijk een nagelpallet heb, kan ik beginnen swatchen :-)


Allereerst de collectie van Essence: Ballerina Backstage. Dit is mijn allereerste volledige collectie. Het zijn "maar" 5 lakjes, maar ik moest ze gewoon allemaal hebben. Ik vind hun stopsels trouwens supermooi! Het kantje staat echt voor vrouwelijk en elegantie, wat dan weer doet denken aan een ballerina.

Van L naar R: 01 Dance the Swan Lake, 02 Wear your little Tutu, 03 On your Gracile Toptoe, 04 Do a Floating Pirouette, 05 Grand-plié in Black


Na 3 laagjes vond ik ze nog niet echt dekkend... Een 4e laagje had het helemaal afgemaakt denk ik.

Zoals je hier vrij goed kan zien, heeft de zwarte (05 Grand-plié in Black) mooie oranje glitters. Persoonlijk ik dit een super Halloween kleurtje! :-) 

Effect op mijn nagels na 2 laagjes. Op de duim is heel goed zichtbaar dat dit niet voldoende is om mooi te dekken.

Deze en onderstaande foto's zijn allemaal 3 laagjes. Effect op mijn nagel en op de nagelpallet.
01 Dance the Swan Lake

02 Wear your little Tutu

03 On your Gracile Toptoe

04 Do a Floating Pirouette

05 Grand-plié in Black

Geen opmerkingen:

Een reactie posten