woensdag 3 augustus 2011

Shoplog!!! :-)

Tegenwoordig ben ik een makkelijke op shopgebied. Ga met mij naar een Kruidvat en ik en tevreden! Net als vandaag!

Ik heb er weer enkele leuke nagellakjes gekocht! Namelijk: Catrice, Essence, 2B en Rimmel. Ik was ook op zoek naar Gosh, maar vond die niet??? Ik vond dat nochtans zeer goede lakjes!
Van Rimmel had ik nog geen kleurtje, en heb er vandaag dus meteen 3 mee.

Met deze lakjes kan ik vandaag mijn stash uitbreiden:



Om te beginnen hebben we de Catrice lakjes:

Van L naar R: C04 Bird of Paradise (Ltd Edition Papagena), 030 Meet Me At The Coral Island, 190 Wrapped Around My Finger, 420 Dirty Berry, 450 Sand Fransicso



Dan zijn er de Essence Ballerina Backstage lakjes. Ik vind de kanten bedrukking op het zwarte enorm mooi. Ik vind dat dit het fijne en vrouwelijke weergeeft wat een ballerina moet voorstellen.

Van L naar R: 01 Dance The Swan Lake, 02 Wear Your Little Tutu, 03 On Your Gracile Tiptoe, 04 Do A Floating Pirouette, 05 Grand-plié In Black 


Vervolgens zijn er de Rimmel kleurtjes:

Van L naar R: 610 Pompous, 619 Pulsating, 805 Grey Matter



En als laatste zijn er de 2B lakjes en nog een Essence:

Van L naar R: 2B 61, Essence 08 Ultimate Pink, 2B 02




Geen opmerkingen:

Een reactie posten