zaterdag 6 augustus 2011

Zeer speciale lakjes

Vandaag was ik bij H&M om wat kledij te kopen voor mijn meisjes. Toen ik aan de kassa aan het aanschuiven was, zag ik in een bak nagellaksetjes liggen. Ik had zulke setjes nog nooit gezien! 2 kleurtjes en 1 stopsel! Ik kon het me niet laten en heb 3 setjes gekocht. Zoiets speciaals mocht gewoon niet ontbreken in mijn stash!

Het eerste "setje" is een zilver glitter lakje, met eronder een donkerpaarse. Naar gelang de lichtinval, lijkt het zilver te veranderen in een gouden kleurtje. Echt vreemd!
Het 2e setje is een roze met erboven een rood kleurtje.
Het 3e setje is pastel paarse nagellak met erboven een pastel roze kleurtje.


Ik heb ze nog niet kunnen testen (zoals zoveel van mijn andere kleurtjes), maar vanzodra ik mijn nagelwielen heb, die ik eerder deze week had besteld, ga ik er eens goed invliegen :-)))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten