woensdag 17 augustus 2011

Let's Mauve on & Let's Mauve on

Zoals vermeld in mijn vorig artikel kreeg ik een kleurtje van Catrice, nl. 140 Let's Mauve on!

De naam "Let's Mauve On" kwam me bekend voor. Ik wist dat ik al een lakje had met die naam, dus nam ik die er even bij.

Vreemd genoeg had ik van 1zelfde merk, 2 verschillende kleuren, maar met dezelfde nummer en naam!


Links de nieuwe versie, Rechts de oude versie



Op deze foto zie je het verschil het beste: Links, de donkerpaarse glitter lak, en rechts een eerder rozere versie zonder glittertjes.




Een paar swatches op papier, bij gebrek aan iets beters.
Links de nieuwe en rechts de oudere versie.




Het verschil van kleur vind ik enorm groot, om "dezelfde" nagellak te zijn. Ik vind het trouwens niet echt origineel om 2 kleurtjes dezelfde naam te geven....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten