donderdag 25 augustus 2011

Onverwachts pakket

Eergisteren na het werk, was er een pakket mij aan het opwachten. Mijn man had het op mijn laptop gezet, zodat ik het meteen zou zien.

Het was tamelijk groot en had als afzender Nederland.


Ik had niets nieuws besteld, dus ik wist meteen wat het was! Dit was mijn "verloren pakketje" van Dahicabeautyshop!!! :-)))))))

Na heel snel bovenstaande foto te nemen, deed ik de (zeer goed dichtgeplakte) doos open.


De water decals keken me al lachend toe :-)

Onder deze decals zaten verschillende artikels verpakt in bubbelfolie.



Alles mooi uitgepakt!


Om te beginnen een popstick display:



De water decals:



Nog meer decals:


Een nail-art display waar je de "nagels" kan uithalen:

Aparte nagels/tips zijn los verkrijgbaar bij Dashicabeautyshop.


Ronde nagelwielen:

Ik had er meteen 5 besteld, kwestie van een voorraad te hebben. Maar intussen heb ik alweer heel wat kleurtjes bij, dus met 5 heb ik bijlange niet genoeg.


Ik had ook 2 image plates besteld:

Dashica Big SdP D

Dashica Big SdP F
Het handige aan deze plates is eerst en vooral dat er veel "motiefjes" opstaan. Je moet niet beginnen zoeken tussen je kleine plates naar dat ene leuke motiefje, want op deze grote staan er verschillende leuke bij elkaar!
En het 2e handige dingetje is dat in deze plates gaatjes zijn. Ideaal dus om in een ringmap op te bergen!


Bij mijn bestelling zat nog een extra'tje bij:

Dashica XL SdP 20 image plate
Deze plate kreeg ik erbij, omdat ik beloofd had om te bloggen over mijn bestelling :-)))


En tot slot:

Een heel leuk bedankje! Het doet altijd plezier om dit te krijgen.

En als kers op de taart zat achter het bedankkaartje:

Nog meer decals!!! :-)))


Je kan geloven dat mijn dag niet meer stuk kon :-)
Ik heb ondertussen mijn lesje wel geleerd! Steeds een verzekerde zending aanvragen! :-)

Bedankt Shirley :-)))


Binnekort dus heel wat blogs over deze leuke spulletjes :-))))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten