maandag 1 augustus 2011

Post uit Singapore! :-)))

Ik vertelde onlangs dat ik mee had gedaan aan een giveaway van Bornprettystore (zie link naar blog: http://blogerettejoelle.blogspot.com/2011/07/bornprettystore.html).

Ik was dan ook superblij toen ik op 19 juli een mail kreeg, waarin stond dat mijn pakketje werd opgestuurd. En vandaag heb ik hem eindelijk ontvangen!


Mijn enveloppe "By Air Mail"!
Inhoud: Nail foil stickers
Een grijze achtergrond met een rood luipaardmotief.

Nail foil stickers zijn gemakkelijk aan te brengen. Je kiest een uit die het dichts bij de breedte van je nagel ligt, haalt de 2 berschermingslagen eraf en plakt hem op je nagel. Heel goed aandrukken, vooral aan de randen, en het overtollige wegknippen langs de zijkanten. Het overtollige aan je vingertoppen kan je er gewoon afvijlen.
Zo simpel zou het dus moeten zijn! Ikzelf heb het nog niet geprobeerd, maar dat zal niet lang meer duren! :-)

1 opmerking:

  1. Leuk printje! Ik ben benieuwd op het echt zo makkelijk werkt al de beschrijving zegt.

    BeantwoordenVerwijderen