donderdag 4 augustus 2011

Online geshopt! :-)

Vandaag was het dus overduidelijk shopping day!

Ik heb mijn eerste nagellak spulletjes online gekocht. En meerbepaald bij Dashicabeautyshop.
Hun prijzen zijn echt wel laag en de recensies op de website zijn goed. Dus was het het proberen waard!

Ik heb besteld en al betaald, ik ben eens benieuwd wanneer ik mijn pakje zal ontvangen.

Al sinds geruime tijd was ik op zoek naar witte nagellakwielen. Deze zijn blijkbaar moeilijker te vinden dan de doorschijnende. Bij Dahicabeautyshop staan ze maar aan 0,85 euro, wat dus vrij weing is. Hopelijk zijn ze wat stevig, want ik heb er direct een paar besteld.

Verder stond er in in mijn bestelling: een popstick display, een display waar je de nagels kan afhalen, 2 grote image plates en water decals.

Hopelijk moet ik niet te lang wachten op de levering en kan ik net als de anderen een goede recencie op hun site zetten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten