woensdag 10 augustus 2011

Stempel x 10

Nog stees dolverliefd op mijn roze nagellak (Paris Memories 229), wou ik hem gisteren echt niet afdoen. Zelf vandaag (dag 3) heb ik hem nog aan, maar hij begint echt wel af te gaan aan mijn vingertoppen.
Omdat ik er dus nog wat meer wou van genieten en om de aandacht van mijn vingertoppen af te leiden, besloot ik om te stempelen. Niet zoals gewoonlijk,  enkele vingers, maar alle10!

Ik weet eerlijk niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het stempelen op zich was geen probleem, alhoewel het een beetje slordig is gedaan. Zoals al eerder vermeld, ik doe mijn nageltjes 'smorgends en er rest me niet altijd veel tijd...

Zonder topcoat vond ik het wel redelijk, maar eens de topcoat erop was, leek het helemaal anders te zijn. Sommige stempels waren uitgelopen, en de lijnen van mijn stempels vervaagden, terwijl deze zonder topcoat wel mooi waren. Ofwel heb ik de stempel niet lang genoeg laten drogen, ofwel heb ik geen goede topcoat nagellak...


Ik gebruikte deze stamping plate:
De middelste bloem.

En dit is het resultaat:

Enkel op mijn pink is een topcoat. Je ziet vrij goed dat het zwarte van de stempel is uitgelopen.

Hier zie je het nog beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten