donderdag 11 augustus 2011

Another Shoplog :-)

Inderdaad, weeral een shoplogje!!! Aangezien ik 's woensdags niet werk, kan het wel gebeuren dat ik die vrije dag ga shoppen. En dat was dus gisteren het geval!

Zoals gewoonlijk koop ik altijd 2 soorten lakjes: diegene die ik al ken, en diegene die voor mij totaal nieuw zijn. De gekende deze keer waren die van Hema en die van Maybelline. Alhoewel ik 2 potjes kocht van Maybelline, die ik nog niet eerder kende. Toen ik alles had, ging ik naar de kassa om mooi aan te schuiven in de rij. Viel opeens mijn oog op een rek met nagellak die ik nog niet eerder had opgemerkt! Er zaten best leuke kleurtjes bij, en heb er dan 3 potjes van gekocht. Het zijn er van het merk Sinful Colors.

Links van de nagelstickers zijn de kleurtjes van Hema, en rechts zijn de kleurtjes van Maybelline en Sinful Colors.


Van L naar R: Hema 07, 03, metallic groen, metallic blauw. En dan de grote flesjes: Diamond 08, Long lasting 43 en opnieuw een Diamond 01.



Van L naar R: Maybelline: MNY 449, MNY 557, MNY 220 Yellow Mauve. En vervolgens Sinful Colors: 214 Fiji, M961 FIG, M954 Verbena.



En tot slot, een stickervel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten