woensdag 10 augustus 2011

Shoplog

Eind verleden maand, deed ik een shoplog: http://blogerettejoelle.blogspot.com/2011/07/nieuw-buit-van-afgelopen-week-en.html.
Als laatste had ik het toen over mijn buit van bij Astra Nails.

Daar ben ik gisteren dus voor de 2e keer gaan shoppen. Het was niet zo heel veel deze keer.




Een picker-upper: een handige tool om strass steentjes aan te brengen. Het roze is een gelei/gom-achtige substantie. Als je een strass hiermee oppikt, blijft de strass aan het roze hangen en kan je hem op de juiste plaats aanbrengen.



Dotting pennen

Een leeg strass wiel, en 2 borsteltjes. Een breed (handig voor het aanbrengen van glitters), en een penseel met enkele haartjes. Waarvoor ik die ga gebruiken, weet ik nog niet, maar het leek me in ieder geval erg handig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten