maandag 25 juli 2011

Nieuw buit van afgelopen week en vandaag :-)

Ik heb even niets van me laten horen, omdat ik een paar dagen vakantie had! :-) Ik ben met mijn gezinnetje een paar dagen naar de Belgische kust vertrokken. Blij om te vertrekken, maar toch ook blij om terug thuis te zijn!

Ondertussen heb ik natuurlijk niet stilgezeten! Ik heb geshopt, gelakt, geshopt en gelakt! :-)))

Wat heb ik erbij: 6 nagellakjes gekocht op een markt. Ik denk niet dat het bekende merken zijn:

Van L naar rechts: Carlos di Roma, zachtroze, parelmoer wit en geel
Van L naar R: Anafeli 01, Colours Nails 04, Vera Valenti



Vandaag ben ik naar Astra Nails geweest. Ze hebben verschillende vestigingen in België. Ze zijn gekend voor hun uistekende kennis in het nagelstylisme. Buiten hun winkel voor zowel zelfstandigen als particulieren, geven ze ook opleidingen. Check hun site: http://www.astranails.be/.

Aangezien ik er nog nooit was geweest, was ik bij het binnenkomen aangenaam verast! Ik was al even op zoek naar een leuke beautycase om al mijn nagelspulletjes op te bergen. En iedereen mag het weten: Ik heb de perfecte (voor mij) beautycase gevonden!!! Al vrees ik wel dat hij rap vol zal zitten. :-)

Buiten de case had ik nog wat andere dingen mee: 1 gewone nagellak, 8 dot stripe paints, een pakketje stickertjes (bloemetjes en dolfijntjes) en een pakketje stamping plates. Het was trouwens een enorm leuke verassing toen ik mijn pakje met plates opendeed. Er zaten 5 verschillende plates in, terwijl ik dacht dat ik maar 1 had gekocht! :-)))





Ik kreeg eveneens hun catalogus (wel 2009-2010, maar met enorme leuke ideetjes!) mee, samen met hun magazine Lente & Zomer 2011. Nu heb ik wel een excuus om binnekort nog eens binnen te gaan, want ze verwachten elk moment hun nieuwe catalogus :-)))


Ik was ook opzoek gegaan naar witte nagelwielen. Dat zou een ideale manier zijn om een voorbeeld te hebben van elk lakje dat ik heb. Helaas hadden ze alleen maar langwerpige paletten, en ze waren dan nog doorschijnend... Ik zal ze maar online bestellen dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten