zondag 17 juli 2011


Maandag en dinsdag liep ik door het leven met nagellak van L’Oréal, nl . de Jet-Set Diamond nr 100. Na 2 laagjes vond ik hem nog niet voldoende dekkend, maar echt opvallen moest hij deze keer niet doen, dus liet ik het bij deze 2 laagjes.



Helaas begon hij na 2 dagen aan mijn vingertoppen al af te schilferen.  (Over het algemeen kan ik een kleurtje 2 dagen houden.) Dag 3 is meestal de dag waarop ik hem eraf moet doen, want dan trekt het op nix meer! Ik had er deze keer niet beter op gevonden dan er een V- french manicure van te maken.  Voor het blauwe gebruikte ik de 2B Mega Colours nr 16.

1 Laagje was al snel droog, maar voor het 2e bleef het duren en duren. Dus besloot ik om mijn sneldrogende spuitbus van Elegant Touch nog eens te testen.  Na een half uurtje stil te zitten, waren mijn nagels eindelijk droog!


We zijn nu zondag en mijn blauwe french is er nog steeds op! En dit al van woensdag! Het is is de allereerste keer dat ik mijn nagellak zo lang kunnen houden heb! De spuitbus is toch nog voor iets goed! Deze blijkt een uitstekende toplaag te vormen, want ik ben vandaag gaan zelf gaan zwemmen en mijn nagels zijn nog picco bello!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten