donderdag 28 juli 2011

Spreken is zilver

Elke morgen is het een kwartier voor de kleerkast staan om te kijken wat we die dag gaan aandoen. Soms trek ik snel iets aan, of soms pas ik wel 5 verschillende tshirts, bloeses,... om te zien welke die dag het beste bij mijn humeur past. Veel kleur heb ik niet, ik ben nogal een eentonige op dat gebied...
Na vanalles te passen werd het een zwarte tshirt met lange mouwen en een zilveren opdruk.

Welke kleur nagellak past daar dan het beste bij? Juist! Zilver! :-)

Voila:


Ik testte eerst beide kleurtjes uit. Ja, ik weet het, ze zijn beide zilver! Maar die van Maybelline (rechts) had iets meer glitters. Ik heb dan maar eerst een laagje Anafeli (dekt enorm goed en het is echt een mooie grijze kleur!) opgedaan, maar dat bleek nogal saai te zijn... Dus besloot ik er een laagje Maybeline over te doen.
De 2e laag heeft er enkel voor gezorgd dat er wat glitters (maar zeker niet overdreven!) op mijn nagels zaten.

Ik heb beide kleurtjes proberen op foto te zetten, maar of het echt gelukt is...


Mijn pink en mijn ringvinger hebben de 2 laagjes, dus een laag Anafeli en een laag Maybeline. Mijn middelvinger heeft enkel een laag Anafeli.


Hier nog een andere poging. Wijs- en middelvinger zijn enkel Anafeli. Ringvinger en pink hebben beide laagjes. Zien jullie het verschil?






1 opmerking:

  1. Ja ik zie zeker een verschil, de wijs en middelvinger lijken gladder! Maar ik vind beide kleuren wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen