maandag 25 juli 2011

Volgepropt!

En natuurlijk is mijn nieuwe beautycase al volgepropt! :-)





Wat zie je allemaal zitten: links bovenaan, het eerste en 2e vakje zijn mijn stempellakjes, daaronder een vakje met crakles en daaronder een vakje met een crakle en een Essence. Onder de eerste verdeling zitten mijn Essence en GOSH lakjes. Helemaal rechtsboven zitten 2 dot stripe paints. Eronder een vakje met mijn stempels en schraapers. Daaronder mijn stempelplates en mijn kleine potjes met sterretjes, hartjes, glitters,... Onder dat verdiep zitten al mijn Catrice lakjes.
En helemaal in de bak onderaan zie je mijn andere nagellakjes, met erboven nog enkele dot stripe paints, mijn nail art wheels, nog sterretjes, hartjes,... In het laatste vakje zitten mijn disolvant, sneldrogende spray, mijn watten,...

Ik zal een dezer dagen eens mijn inventaris online zetten! :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten