maandag 11 juli 2011

Welkom!

Welkom op mijn kersverse blog! Vanaf nu zal ik af en toe blogs posten over wat mij zoal bezighoud. Eigenlijk is dit niet immens veel... Ik hou van nieuwe kleurtjes op mijn nagels, en vind het leuk om verschillende nagellakjes en kleurtjes te testen!



Momenteel heb ik een kleurtje op van GOSH, namelijk 598 "Bubble Gum".


Ik vind hem vrij goed dekkend eigenlijk, want na 1 laagje zie ik met moeite nog mijn nagel! Hij doet mij echt denken aan roze bubble gum, je weet wel, die die van die hele grote bellen maakt. Mmmmm :-)



                                         
Ik heb nog maar 4 kleurtjes van GOSH, waaronder een "special edition". Deze laatste is de 004 "Neon Baby". Verder heb ik nr 60 "Lambada" en nr 570 "Peachy". Ik heb ze nog niet getest, want deze lakjes werden dit weekend gekocht.

Vanzodra ze ik op mijn nagels zet, komen hier de foto's. Ik moet eerlijk toegeven, ik ben wel benieuwd!


Voila, dit was mijn eerste blog!
Hopelijk vonden jullie het interessant. Tips en dergelijke zijn meer dan welkom! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten