dinsdag 12 juli 2011

Snel gepimpt met stamping

Zoals bijna elke ochtend, ben ik ook vandaag met mijn nagels bezig geweest. Aangezien ik 's morgends niet zo heel veel tijd heb (wie wel?) heb ik een van mijn stamping plates bovengehaald.  Ik kocht ze, samen met een stamper & scrapper en bijhorende nagellakken in Tessenderlo.
Ondertussen zitter er in mijn beauty-case al verchillende plates, maar of ze "echt" zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik er steeds een leuk resultaat mee heb!

 (Het stempelen is eigenlijk heel makkelijk. Je kiest een leuke tekening op je plaatje en vult de groefjes van de tekening met nagelak. Vervolgens schraap je de overtollige nagellak weg. Met je stamper (op de foto zie je een dubbelzijdige stamper, rood voor grote en groen voor kleine stempels)  neem je de tekening op, zodat de nagellak in de groefjes op je stempelkussen komen. En dan stempel je op je nagel.)





Ik had dus nog steeds mijn "Bubble Gum" kleurtje van GOSH op, en hier heb ik gewoon een zwart roosje overgestempeld.


En het resultaat is heel simpel, maar wel heel mooi!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten