woensdag 31 augustus 2011

Nog meer swatches!

Ik heb nog enkele swatches gemaakt van enkele herst/winter kleuren.

En ik mag gerust zeggen dat ze me aangenaam verrast hebben!


Van L naar R: GOSH 599 Night Kiss, en dan 3 van Catrice 420 Dirty Berry, 460 In The Bronx, 200 From Dusk To Dawn

Het gouden kleurtje is een beetje een standaardkleur. Ik ga er van uit dat als je 1 gouden kleur hebt gezien, je ze allemaal hebt gezien. Heel waarschijnlijk is dat niet waar, maar ik moet dit nog uittesten.

De 3 andere kleuren die ik hier geswatched heb, heb ik nog niet bij andere merken gezien.

Neem nu Dirty Berry. Ik heb hem gekocht omdat ik de swatches die ik op andere blogs had gezien heel mooi vond. Zonder swatches had ik hoogstwaarschijnlijk dit blauwe kleurtje gewoon in de rekken laten liggen.
Het is echt een verrassende kleur: blauw, paars, grijs en glitters.

From Dusk To Dawn, In The Bronx, Dirty Berry, Night Kiss



Night Kiss is (de eerste) echt een diepe donkere bordeauxkleur. Het doet me denken aan een hele oude rode wijn. In het flesje lijkt dit kleurtje bijna zwart. Dirty Berry (2e) vind ik dus de mooiste van deze 4. Daarnaast heb je In The Bronx. Naar mijn (voorlopige) mening een gouden lakje net zoals alle andere. En als laatste From Dusk To Dawn,. een donkerpaars lakje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten