zondag 7 augustus 2011

Zo moeder, zo dochter

Deze week kwam ik een superleuke mani tegen! Eentje die ik ongetwijfeld moest proberen!
En aangezien mijn dochter al een week vraagt om dezelfde nagellak als mij te dragen, heb ik van de gelegenheid geprofiteerd om ons beide deze mani te geven. Eentje van Hello Kitty! :-)))

http://www.bloglovin.com/m/2261910/266535279/fb/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmZlZWRwcm94eS5nb29nbGUuY29tJTJGJTdFciUyRkxpcGdsb3NzTG92ZUFmZmFpciUyRiU3RTMlMkZoQVFpVXJ5RlhfUSUyRnN1cGVyLWVhc3ktaGVsbG8ta2l0dHktbmFpbHMuaHRtbA

Ik gebruikte volgende kleurtjes:

Van L naar R: GOSH 60 Lambada, 2B 02, SNC Stamping Lack yellow, Bourjois So Laque 30 Noir De Chine, Astra Nails Dot Strip Paint 848, en vooraan ligt een witte dot strip paint.

En het resultaat? Tjah, Hello Kitty lijkt meer op een muis, maar dochterlief is tevreden! En dat is wat telt :-)))






Geen opmerkingen:

Een reactie posten