donderdag 25 augustus 2011

O.P.I.

Onlangs kreeg ik 3 flesjes O.P.I. Ik had er al heel veel over gelezen, maar had nog geen enkele in mijn bezit.

Ik was dus superblij toen ik deze 3 flesjes zag. Van de 3 kleuren zijn er 2 die ik mooi vind. De 3e is niet echt een kleur (groen) dat me ligt...

Van L naar R: Don't Mess with OPI, Austin-Tatious Turquoise, I Want to be A-Lone-Star.

Ik heb 2 zaken op te merken aan deze nagellak (en potjes). Ik vind het stopsel veel te onhandig. Ik heb er gewoon geen grip op, en het lijkt of het niet past tussen mijn vingers.
En als 2e vind ik het borsteltje veel te dik. Het verloopt vrij moeizaam om met die borsteltjes mijn nagels te lakken. Concentratie is echt wel vereist, of er is meer op mijn vingers dan op mijn nagels... En als je dan al moet bedenken dat je er minstens 3x overmoet om toch een beetje dekking te hebben... :(

Voor de rest vind ik ze prima! Ze zijn vrij snel droog en ze drogen zonder lijnen achter te laten.



De linkse vind ik het minst mooie. Persoonlijk vind ik groen geen mooie kleur... De middelste, is ook een groene, maar met de veel lichtere kleur en de glitters vind ik deze wel draagbaar.
Hier zie je heel goed op mijn middenvinger, dat 3 lagen niet voldoende zijn om mijn nagel weg te stoppen.


Ik moet wel een beetje toegeven dat ik teleurgesteld ben. Ik had veel meer verwacht van deze bekende O.P.I lakjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten