zondag 28 augustus 2011

Shoplog x 2

Mijn collectie is na afgelopen week weer wat aangevuld. Ik zou eigenlijk beter aandelen kopen in de winkels waar ik nagellak koop ;-)


 
Maar soit, hier een overzichtje:


GOSH, Catrice, Essence, 2 B en nog 2 andere merken.


Laat ons beginnen bij de lakjes met de mooiste verpakking. Deze platte kerstbal komt uit Dreamland. In de "cadeau-afdeling" is er een rekje met mini make-up spulletjes van Casuelle. En van daar komen dus deze 3 leuke kleurtjes! Een rode, een paarse en een roze.

Als extra hangt er nog een mooi vlindertje aan. Ideaal om bv aan je gsm te hangen.


Dan heb ik ook 4 nieuwe Essence kleurtjes erbij:

Van L naar R: 32 Gold Rush, 36 Enchanted Fairy; 46 Wake up!,  58 Frozen Queen


Nog enkele 2B lakjes die ik nog niet had:

Van L naar R: Top Chrono 24 en 28, de kleine flesjes: 10, 12, 19


En zoals altijd, een paar GOSH kleurtjes;

Van L naar R: Ltd Edition: 005 Forest Floor & 006 Attitude, 568 Metallic Purple, 569 Flamingo,  581 Orange Drops


En ook een paar nieuwe van Catrice mogen niet ontbreken:


Van L naar R: 130 Lucky in Lilac, 200 From Dusk to Dawn, 220 Lost in Mud, 330 Absolutely Chinchilly!, 410 Pool Party at Night. 


En een 2e deel van Catrice:

Van L naar R: 460 In the Bronx, 480 Miss Piggy Reloaded, 490 Iron Mermaiden, 500 Sir! Yes Sir!, 620 Captain Sparrow's Boat, en als laatste een top coat Prismatic Effects.


Ik heb er dan nog een nieuwe van Bourjois bij, nl. French Manicure. Een wit lakje, met een aangepast borsteltje om heel makkelijk een French manicure aan te brengen. Ik heb deze heel snel even getest en op het eerste zicht ging het vrij goed! Binnekort test ik hem uitgebreider.

Bourjois: French Manicure: Blanc Glamour/Glamorous White

En tot slot een corrector pen van Fing'rs:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten