donderdag 25 augustus 2011

Sinful, Rimmel + Dashica plate

Gisteren had ik een paars lakje op dat ik eerder had geswatched. Het was een miniflesje van Sinful, nl. Verbena. Een mooi paars crèmekleurig lakje.

Maar omdat het vandaag al wat afgesleten was aan mijn vingertoppen, besloot ik op 8 vingers een laagje Rimmel over te doen. Een van de zovele lakjes die ik nog niet eerder had geprobeerd.

En op de 2 Rimmel-loze vingers stempelde ik met een motiefje van mijn nieuwe image plates.

En het resultaat mag er zijn!

Een basislaag Verbena (Sinful Colors) op alle vingers. Hier enkel zichtbaar op de ringvinger.


Een laagje Pompous (Rimmel) op alle vingers, behalve de ringvinger.


En als afwerking op de ringvingers, een "hartjesstempel" van Dashicaplate Big SdP-F:




Het gebruikte motiefje staat als eerste op de voorlaatste rij.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten