zaterdag 13 augustus 2011

"C"

Afgelopen vrijdag had ik een lakje op uit de supermakt. En ik moet zeggen, ik ben er heel tevreden van! Zowel van de kleur als van de "houdbaarheid". Ik heb hem vandaag nog steeds op en enkel aan de vingertoppen is hij wat "versleten". Als je het niet weet, of er niet op kijkt, zie je het zelf niet! Ideaal dus :-) Hij zal er morgen ook nog opblijven, want ik heb gewoon geen tijd om er een ander kleurtje op te zetten!

Dit is hem:
"C" van... Carrefour! Het is kleurtje 072.

Ik heb geprobeerd om de kleur zo goed mogelijk weer te geven, maar het is niet echt gelukt... Het is rood, bordeaux-achtig met een hele mooie glitter erin!


De kleur van mijn pink, zit het dichtst bij hoe hij in het echt is.





Dit zijn 2 laagjes, maar een 3e is nodig om je nagel volledig te dekken. Het lakje droogt enorm snel. Iets te snel vind ik, want een amateur zoals ik heeft wat tijd nodig om een nagel mooi te lakken...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten