donderdag 25 augustus 2011

Nail Foils/Stickers BPS

Een tijdje geleden deed ik mee aan een Giveaway van Bornprettystore. Ik kreeg toen een pakketje nagelstickers opgestuurd. Hier lees je er meer over.







Zoals jullie kunnen zien op de 1e foto, staat er dat je deze stickers 11 dagen kan ophouden. Misschien is het mogelijk. Dit heb ik niet getest. De kleur op mijn nagels kan ik gemiddeld een dag of 2-3 aanzien en dan MOET er gewoon iets anders op. Ik kan me dus niet voorstellen dat ik 11 volle dagen met hetzelde kleur rondloop.
En 11 dagen? Ook al had ik een topcoat (voor een ietwat natuurlijkere look, want zonder leek het te fel op een sticker), na 2 dagen vond ik dat het langs de zijkanten wat begon los te komen. Waarschijnlijk was de topcoat al "versleten" en zorgde dus niet meer voor voldoende bescherming. Mits een nieuw laagje, had het mss weer een dag of 2 kunnen meegaan.

100% shiny? Volledig mee akkoord, maar! het was niet de "shiny" van een nagellak, maar echt wel van een sticker. Heel onnatuurlijk dus!

Zero dryint time? Off Course! :-)))

Zero Smudging? Ook akkoord! Ook al zijn er 8 verschillende breedtes, je vind echt wel eentje die dicht bij de breedte van je nagel ligt.

Hier zie je wat een fijne sticker het is. Het feit dat hij buigt, komt doordat je hem van de ondergrond moet aftrekken. Een buigende sticker is niet altijd evident op op je nagel te plakken. Vooral als je als rechtshandige met je linkerhand moet gaan plakken.

Een volledige sticker opgeplakt op de nagel. Het is helemaal niet moeilijk om te doen. Het vergt alleen wat geduld om de sticker op de juiste plaats te zetten. Het aanwrijven gaat vrij snel.

De onderkant.
Als de sticker erop plakt, plooi je hem onder je nagel en dan kan je het overtollige er heel makkelijk afvijlen.

Het resultaat, wat volgens mij toch mag gezien worden! :-)

Dit heb je voor als je een te kleine sticker gebruikt... Een deel van mijn nagel is niet bedekt. Gelukkig valt het niet echt op!




2 opmerkingen:

  1. the nail foils you used is different from mine, i'll post the pictures later, and yes.. mine is one of those low quality nail foils,hehe! by the way, i followed you back :) mwah! :)

    i love your nails darling. :)

    BeantwoordenVerwijderen