woensdag 17 augustus 2011

Shoppen en emo-shoppen

's Woensdags gebeurt het wel eens dat ik een of ander winkeltje doe. Het moet daarom geen supergrote winkel zijn. Vandaag was het de beurt aan de Gifi. Ik ben eigenlijk al vrij veel in deze winkel geweest, maar nooit heb ik gelet op hun beauty en make-up afdeling. Tot vandaag.
Het enige wat mij interesseerde waren de nagellakjes. Maar vrij veel hadden ze niet eigenlijk. Kgeloof dat er nog geen 10 verschillende kleurtjes stonden. En meer dan 1 merk heb ik niet gezien.

De 3 mooiste potjes heb ik natuurlijk meegenomen! En op weg naar de kassa kwam ik nog een rekje met French Manicure stickers mee, en die kon ik niet laten hangen!




Van L naar R: Modelite Haute Definition K-51, HD L-2, HD L-22.
Het verschil tussen het linkse (brede) flesje en de 2 andere is dat de 2 rechtse sneldrogende lakjes zijn.

Omdat ik absoluut een nagelwiel wou (na mijn verloren bestelling), besloot ik op nog even bij Astra Nails langs te gaan.

Daar kocht ik 3 vernispaletten. Ze zijn wel duurder dan een nagelwiel, maar er kunnen veel meer kleurtjes op. Al vrees ik dat ze minder handig zijn...



Een vernispallet telt 36 nagels.

Ook al was ik niet tevreden van de nagellak die ik er onlangs kocht, had ik deze keer toch weer een nieuwe mee. Het was er eentje uit hun "Candy" collectie. Enkel al naar dit kleurtje kijken en je krijgt meteen zin om te snoepen! :-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten