woensdag 17 augustus 2011

Gekregen

Afgelopen zondag kreeg ik van een lieve "oktobermama" een leuk kistje met hel wat nagellakjes. Het kistje op zich was superschattig en echt girly!



Deze "schatkist" was goed gevuld!


In het bovenste gedeelte zaten verschillende soorten nagellaken, waaronder O.P.I.!!!! en Catrice.

En onderaan had deze "oktobermama" enkele staaltjes gestopt:




Maar omdat het hier vooral over nagellak gaat, gaan we deze natuurlijk tonen!

In het kistje zat:
 
4 lakjes van Trind: Nail Repair, Nail Balsam, Cuticle Remover, Cuticle Balsam. Aangezien ikzelf zeer goede nagles en nagelriemen heb, zal ik deze niet gebruiken. Althans, niet op mijn vingers. Ik heb een familielid dat ik regelmatig zie dat me al eventjes vraagt voor een nagelverzorging. Dus deze set komt uitstekend van pas!

Verder zaten er enkele gewone lakjes in van 2B:

Van L naar R: 231, 227, 228, 230, 229

En enkele Top Chrono lakjes (van 2B):

Van L naar R: 13, 14, 11, 15

Ik vond er ook lakjes in van een merk waar ik al veeeeel over had gehoord, maar waarvan ik nog geen enkel exemplaar had! Dus ik was dolblij dat ik enkele O.P.I lakjes had gekregen!!!

Van L naar R: Don't Mess With OPI, Austin-Tatious Turquoise, I Vant To Be A-Lone-Star


Verder vond ik nog 3 onbekende lakjes:

Het eerste flesje vind ik supermooi! NYX Girls, kleur Walnutfrost. Het heeft een kleine "tribal" relief onder- en bovenaan het flesje. En net boven NYX zit een wit steentje. Ik veronderstel dat dit om een oude kleur gaat, want deze flesjes staan niet meer op hun site. De nieuwe flesjes zijn bijlange niet zo mooi als deze!
Naast NYX Girls staan 2 flesjes van Diamonds Cosmetics. De eerste is 337 Matte Mulberry en daarnaast staat 336 Burgundy.

Tot slotte vond ik nog een GOSH en enkele Catrice lakje in het kistje:

Van L naar R: GOSH 555 Silver, Catrice 170 I Scream Peach!; 060 Bloody Mary To Go, 280 London's Weather Forecast, 040 Princess For A Day, 140 Let's Mauve on!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten