maandag 3 oktober 2011

Fun!

Afgelopen woensdag hebben mijn oudste dochter en ik ons geamuseerd. Of moet ik zeggen: ik heb me geamuseerd, zij heeft alleen maar stilgezeten...

Ik besloot haar nageltjes te doen. Maar ik denk niet dat ze het een 2e keer zal toelaten, aangezien het voor haar vrij lang stilzitten was.

Ze kreeg verschillende foto's te zien van mani's die ik absoluut nog wil doen. Ze mocht er eentje uit kiezen en het werd deze:


De mani vind ik enorm geslaagd! Ik zou hem voor mezelf nooit zetten, wegens te kleurrijk, maar voor mijn dochter is dit perfect!


Omdat haar nageltjes veel kleiner zijn, is het nadoen van deze mani niet gelukt. Ik heb er een andere draai aangegeven en het resultaat vond ze super! Ik moet toegeven dat ik het ook best geslaagd vind!

Ze had net ervoor met stiften gekleurd, dus haar handen hangen vol met stift, vooral rode.







Dit is alles wat ik gebruikte voor deze mani:


In detail:
Voor de basislaag (de lichtere kleuren) gebruikte ik onderstaande kleurtjes.
Van L naar R: Essence Mellow Yellow, Carlo di Roma, Catrice Am I Blue Or Green, 2B 231, Essence Dress For A Moment

Erboven komen de donkere kleurtjes:

Van L naar R: Carlos di Roma, 2B 232, Essence Let's Get Lost, Catrice Blue Cara Ciao, Catrice Lucky in Lilac

Verder gebruikte ik nog:
Voor de zilveren stippen: GOSH Silver en een gele dotting tool. Om het droogproces te versnellen maakte ik gebruik van een sneldrogende nagelak met pipetje van Essence.

Het oppervlakte van de nagel is vrij snel droog met deze "express dry drops". Maar het is niet zo dat je na 60 seconden (want dat is de droogtijd volgens het flesje) met je nagel ergens tegenbotst zonder je nagellak te beschadigen. Het heeft toch enkele minuten nodig om volledig droog te zijn.


En wat vinden jullie van deze mani? Vrij goed gelukt toch?

1 opmerking: