zondag 23 oktober 2011

Shoplog 19/10/2011

Omdat ik steeds hoop een of andere nieuwe collectie te spotten in het Kruidvat, ga ik nog steeds bijna elke woensdag langs. En elke keer check ik de GOSH & Catrice stand om te zien of er geen nieuwe kleurtjes zijn. En zoals al een paar weken, kom ik teleurgesteld buiten....

Om toch maar niet met lege handen buiten te gaan, had ik me een paar 2B lakjes gekocht.

In het terug naar huis gaan, moest ik nog even langs de apotheker. En tot mijn grote verbazing, stond daar een standje met nagellak! Ik kon nergens vinden dat het om herstellende nagellak of zo ging, dus ga ik er maar van uit dat het gewone nagellak is. Aangezien ik graag vanalles test, had ik ook hiervan een flesje mee.



2B Top Chrono 02, 12, 30, 23


2B 06 & 2B 03.
De laatste "Vitry" is het lakje uit de apotheker. Tis een flesje van 4 ml en koste bijna 7 euro!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten