woensdag 12 oktober 2011

O.P.I. - Pink Shatter

Van mijn bazin kreeg ik afgelopen week een cadeautje.

Het was een nagellak van O.P.I., nl. Pink Shatter. Dit lakje is een limited edition dat verkocht (in oktober, want dit is de borstkankermaand) wordt om de strijd tegen borstkanker te steunen.

Op het werk heb ik het meteen getest!




Het resultaat stelde mij enorm teleur... 2 nagels getest, waaronder 1 zelf niet mooi gecracked is!
Maar ik was op het werk, en moest dus verder werken. Het testen ging ik die avond nog eens proberen, want ik kon toch maar niet geloven dat een nagellak in zulke prijsklasse zou tegenvallen...

Dus, eens thuis, lakte ik mijn nagelwiel in verschillende kleurtjes en bracht opnieuw wat van deze crackle aan.


Een zwarte, witte, gouden, zilveren en matte donkerpaarse ondergrond met de crackle erbovenop.



En dit is het resultaat dat ik uiteindelijk verwachte! Dit is mooi :-)  Op de witte nagellak komt het roze er het mooiste uit! En ook op de zilvere kleur vind ik het goed. De rest vind ik persoonlijk veel minder.

Ik weet niet of ik dit kleurtje veel ga dragen. Althans toch niet deze winter, want ik vind dit felroze eerder een zomerkleur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten