woensdag 12 oktober 2011

Combi

Het laatste lakje van afgelopen week is er eentje "in combinatie met".

Aan de paarse mani van 2B - 23 heb ik wat toegevoegd. Geen stempels deze keer, maar een mooie gouden tip!

Het begon zo:


Toen gebruikte ik dit:


om dat te doen:


Tijdens het afhalen van de french manicure stickertjes, had ik dit voor:


Ik vermoed dat ik de tip aan mijn ringvinger wat te hard heb aangedrukt, want ik trok er de nagellak mee af :(.
Voor de french manicure gebruikte ik een lakje van Essence, nl. Make it golden.

Met wat gepruts om opnieuw 2 lagen aan te brengen over die ene strip, kreeg ik het toch nog hoe ik het wou. Deze keer gebruikte ik wel een topcoat, omdat anders de glitters nogal ruw zouden aanvoelen en ik van mezelf weet dat ik er constant aan zit te prutsen.
De topcoat was de gel-look van Essence, wat er voor zorgde dat mijn nagel een mooi afgewekt effect had.









1 opmerking: