maandag 3 oktober 2011

Shoplog 1 & 2 oktober

Het voorbije weekend heb ik genoten van de zomer/herfstzon aan zee. En het was zaaalig!!! :-)
Wat verlang ik toch naar een hele lange warme zomer, zonder 1 drupje regen, zonder storm,...

Alhoewel de winter ook wel zijn charmes heeft! Lekker ingeduffeld voor de tv, naar een goede film kijken, de geur van kaneel, de geur van de kerstboom met Kerst,...

Beide seizoenen hebben wel iets waar ik naar uitkijk!

Maar om even op de nagels terug te komen (want het is daarvoor dat we hier zijn he!) , heb ik nog een shoplog.
Ik hoopte aan zee kleurtjes te vinden in het Kruidvat die ze hier bij mij in de buurt niet hebben. En ja, idd! De rekken waren er rijkelijk gevuld met heel wat nagellaken die nog op mijn lijsten ontbreken!
Zoals je al kan denken, heb ik me weer eens laten gaan! Alhoewel, niet helemaal, want ook het GOSH rek was goed gevuld, maar ik moest ergens een limiet hebben, toch?

Hieronder mijn mooie buit, die er voor zorgt dat ik enkele lijnen op mijn wishlist kan doorstrepen ;-)



In detail:


Catrice: van L naar R: 120 Plum Play With Me, 440 I Wear My Sunglasses At Night, 550 Marylin & Me, 560 Rusty But Sexy

Catrice: van L naar R: 590 Jade Is Not My Name, 610 ASHley, 640 Grey's Kelly, 660 I'm A Star

Catrice: Ultimade Nudes: 030 My Café Au Lait At Nôtre-Dame, 040 Petit Four As Dessert, 050 Moulin rouge Light, 060 Mona Lisa Is Staring Back

Catrice: Frosting Top Coat, Quick Dry & High Shine Top Coat

Deze 3 kleurtjes komen uit een carnavalswinkel. Het is een rode 1970Y, een doorschijnende nagellak met rode glitters 1975P en een doorschijnende nagellak met zilveren glitters 1973H.

Omdat ik toch wou weten wat er exact op zo een flesje stond, besloot ik het prijsetiket eraf te prutsen.

Ik dacht dat er een figuur opstond, maar ik kan er helaas niets van maken...

Verder heb ik nog 2 Essence lakjes gekocht:

Essence: 01 Absolute Pure, 34 Walk Of Fame

Ook kocht ik 2 setjes Paris Memories nagellakken.

Het zijn miniflesjes. Per setje zijn er 3 potjes, en elk potje bevat 4 ml.

De lakjes in detail:

Van L naar R: 254een roze lakje met glitters die verkleuren naargelang de lichtinval, 253een dooschijnend lakje met grote en kleine zilveren glitters en kleine blauwe glitters, 250 een doorschijnend lakje met smalle langwerpige glitters.

Van L naar R: 229 een roze lakje, 240 een paars lakje, 230 een flashy paars lakje

Ik kocht ook iets wat ik bij ons nog niet had gezien, namelijk gel stickers. Deze zijn een heel pak dikker dan de gewone stickers die ik al eerder had gebruikt. Volgens het pakje moet het lijken alsof je gel-nagels hebt.






En last but not least, een vergeten lakje in mijn handtas. Deze staat niet op de allereerste foto.


Een zwart lakje met gouden glitters, of is het nu een gouden lakje met zwarte glitters? Het is er in ieder geval eentje van de 2B Collectie, nl 206.

1 opmerking: