woensdag 12 oktober 2011

2B - 08

Omdat ik het bloggen eerder gebruik om een visuele database te hebben van alles wat ik op mijn nagels zet, gebeurt het dat ik gedurende een paar dagen niets plaats en dan op een dag wel verschillende berichten.
Dit is niet echt een van de blogs die gemaakt is voor anderen, maar voor mezelf.
Het is natuurlijk altijd fijn als er mensen meelezen en meevolgen.

Er komen vandaag dus enkele berichten online. Enkele leuke kleurtjes die ik heb gedragen, een crackle die ik heb getest en 2 shoplogs! :-)

Over naar de kleurtjes!
Het kleurtje hieronder droeg ik verleden week maandag (toen er nog wat zon scheen!). Het is een mooie lichtblauwe kleur van 2b, nl, nummertje 08.

Op de foto heb ik 2 lagen gebruikt.



Dit is waarschijnlijk het allerlaatste lichte kleurtje, nu de herfst echt is begonnen! Vanaf nu zullen het dus vooral donkere kleuren zijn.

1 opmerking: