woensdag 12 oktober 2011

Shoplog 12/10/2011

Vandaag (woensdag :-)) ben ik nog maar eens naar het Kruidvat geweest. Ik hoop steeds van een of andere nieuwe collectie te ontdekken, helaas, zonder resultaat...

Toch vind ik telkens wat lakjes die ik nog niet heb!

Dit is mijn kleine buit van vandaag:


Van L naar R: Essence 80 icy princess, 2B 25, 2B 24, Essence express dry dops, Essence quick dry top coat. De dry-drops heb ik al, maar de inhoud zakt zienderogen, dus beter een extra flesje in huis nemen!


Hoog tijd dat het Kruidvat bij mij in de buurt zijn assortiment eens vernieuwd. Ik heb ondertussen al de GOSH, Catrice en Essence lakjes die ze verkopen! En ik kan je zeggen, het zijn er heel wat :-) Natuurlijk ontbreek ik nog kleurtjes van deze merken, maar bij ons zijn ze niet verkrijgbaar...
Toch bijf ik teruggaan, want je weet nooit ;-)
Ondertussen kan ik mijn 2B collectie vervolledigen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten