maandag 31 oktober 2011

Weeral een jaartje ouder...

Terwijl ik hier mijn blog aan het vullen ben met nieuwe berichten, moet ik jullie bekennen dat ik intussen een jaartje ouder geworden ben!

Op 27 oktober was het mijn verjaardag. Weeral een jaartje ouder... Niet dat ik al zoooo oud ben, maar toch. Waar is de tijd dat ik 20 was?!? Ik kan me nog weinig herinneren van toen, tlijkt dan ook al zo lang geleden.
Het lijkt wel of ik geen tijd heb gekend zonder kinderen. Ach ja, mijn kinderen, mijn 2 engeltjes! Ze houden me gelukkig jong van geest :-) Mijn 2 schatten, mijn patatje en mijn kroketje! Mijn maan-tje en mijn zee-tje!

We hebben het hier rustig gehouden thuis. Gewoon een taartje gehaald bij de bakker, en that's it. Mijn leeftijd moet niet meer uitvoerig gevierd worden. Gewoon mijn gezinnetje rondom mij en dat is meer dan genoeg. Vele cadeautjes horen er ook niet meer bij.
Ergens in november is het de verjaardag van mijn oudste dochter, en dan komt de familie wel op bezoek. Tis tenslotte een kind he! Zij hebben een eigen dagje nodig, met familie, taart en cadeautjes! Ze krijgt dan ook haar eigen verjaardagsfeestje! Dat zal wat worden, al die kindjes hier in huis!
Maar waarvoor doe je het? Voor de glimlach van je kind!!!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten