woensdag 12 oktober 2011

Online shoppen

Afgelopen maandag heb ik een online bestelling geplaatst bij Nailbudgetstore.

Ik ben in deze shop terechtgekomen omdat ik opzoek was naar nagelwielen. Ik heb reeds nagelwielen en diegene die deze webshop verkoopt liggen qua look het dichtsbij diegene die ik reeds heb. Het is dus mijn eerste online bestelling daar.

Omdat ik niet meteen de betalingsgegevens vond, stuurde ik een mail. Al snel kreeg ik respons met wat meer uitleg ivm de betaling. Snel antwoord = pluspunt! Dat vind ik enorm belangrijk.

Ik bestelde:
- mijn eerste 2 Nubar lakjes: Funky Opal & Sandy Shimmer
- Konad Image Plate M12 (met Kerstafbeeldingen)
- Konad Image Plate M59 (met strikjes, sneeuwvlokjes en hartjes)
- Konad Image Plate M71 (met afbeeldingen van kantwerkjes)
- speciale Konad topcoat
- flesje gevuld met nageldecoratie
- nailartpen wit
- nailartpen goud
- nagelwielen (10 stuks)

Ik had een totaal van 44,85 euro, inclusief verzending van 3 euro. Totaal niet duur dus!

Vanzodra ik de bestelling binnen heb, kom ik meteen verslag uitbrengen! Hopelijk verloopt het allemaal goed, want ze hebben nog veel leuke spulletjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten