woensdag 12 oktober 2011

Herfstmani

Maandagavond kreeg ik een leuk idee om een herfst mani te doen. Ik wou iets doen met de kleur die ik reeds op had, nl Back to Black van Catrice.

Ik had ook al veel gelezen over de "half moon" manicure die werd gedaan met versterkingsringetjes. Dus ook dat wou ik testen.

Ik begon met volle moed mijn vingers af te plakken met versterkingsringetjes.


Vervolgens lakte ik de nageltoppen in het wit. Telkens ik een nagel had gelakt, ging het ringetje er af.


Het resultaat was best wel geslaagd!

Voor het wit, gebruikte ik een 2B lakje, nummertje 02. Niet helemaal dekkend, maar wel mooi wit, net wat ik wou!

Dit liet ik heel goed drogen en ging slapen. Zo moest ik net voor ik ging werken, nog enkel mijn stempels zetten.

Eenmaal met alles klaar 's morgends, pakte ik mijn stempelspullen bij elkaar en ging stempelen. Na het stempelen gebruikte ik enkel nog de Essence gel-look top coat.

En, ook zal zeg ik het zelf, het resultaat mag er zijn! Ik heb al vele complimentjes gekregen :-)

Om te stempelen gebruikte ik een Dashica image plate, nl. Big SdP-F


Voor deze mani gebruikte ik zowel als basislaag en als stempel lak, Back to Black van Catrice.



En wat vinden jullie ervan?

5 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Waar heb je die half moon stickers gekocht?

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Maartje! Die half moon stickers zijn gewone versterkingsringetjes. Je weet wel, een A4 met gaatjes en om te vermijden dat de gaatjes doorscheuren, plak je versterkingsringetjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, oké! Zo simpel is het dus! Dankjewel!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen