zondag 23 oktober 2011

Shoplog 23/10/2011

Vandaag zijn we naar de de Zwarte Markt in Tessenderlo geweest. Een leuke en grote overdekte rommelmarkt. Toc heb je buiten een heleboel kramen, voornamelijk kledij. En binnen vind je vanalles. Van antieke tot moderne meubels, boeken, speelgoed, tapijten,....

En ook nagellak! Dat is de reden waarom ik ga :-) Of toch een van de redenen!

Er is een standje waar ik altijd wel leuke nagelspulletjes vind.

Hieronder mijn buit van vandaag:


Safari, Paris Memories, La Femme Beauty, Color Club, Stempel & Schraper en stickers.

Van L naar R: Color Club Starry Temptress Topcoat, Safari "?" (doorschijnende lak met rode glitters), Safari 8m, Safari 11m, Safari 9m

Dit is de Color Club. Deze glitters doen me denken aan kunstsneew. Je weet wel, de kunstsneew die je met Kerst op de kerstboom strooit, of rond je kerstdorp legt.
Van L naar R: Paris Memories UV Glow 206 & 202, La Femme Beauty Marigold & Sunset, Lemax Color. Dit laatste lakje heeft geen naam en geen nummer.

De 2 Paris Memories lakjes. De linkse met roze sterretjes en de rechtse met gele en roze hartjes.

Een stempelkussen en schraper. Ik heb al enkele stempelkussens en schrapers, maar het enige verschil is dat deze schraper volledig uit kunststof bestaat. De schrappers die ik heb, hebben een ijzeren gedeelte (waarmee je de nagellak afschraapt) en deze maakt krassen op mijn image plates.

Enkele nagelstickers

Ik krijg deze foto jammer genoeg niet recht... Maar ook hier 2 setjes met stickers. Een setje voor french manicure en een setje met gewone bloemetjes stickers.

Een setje tips voor bv een french manicure. Normaal zijn de tips voor een franch manicure gewone gebogen, maar deze niet. Deze zien er totaal anders uit. Ik ben al aan het denken welke mani ik hiermee ga doen!
"Design Templates" Ik heb dit al eerder gezien voor airbrush mani's, maar nog niet voor gewone nagellak. Ik ben benieuwd of dit echt wel zal gaan! Lang moet ik niet wachten, volgend weekend is het Halloween, en dan kan ik deze testen!

2 opmerkingen:

  1. Superleuk allemaal!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag swatches zien van de Paris Memories lakjes. Lijken we heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen