zondag 23 oktober 2011

French Sticker Mani

Ergens afgelopen week, had ik echt zin om wat te prutsen met mijn nagels. Aangezien ik veel tijd had, besloot ik eens iets specialers te doen.
Het heeft even geduurd vooraleer ik wist wat ik juist ging doen. Ik heb namelijk nog vrij veel om te testen en te swatchen.
Uiteindelijk heb ik besloten om een French Mani met stickers te doen.

Mijn basislaag was deze:


Een pastelroze kleur van Carlo di Roma.

3 laagjes waren nodig voor een volledige dekking.


Dit zijn de stickers die ik besloot om te gebruiken.

Op mijn nagels plakken ging vrij makkelijk. Gewoon kwestie van de juiste positie te vinden. Het effect was allezins wat ik wou.

MAAR, zoals je kan zien op mijn wijsvinger, zijn de stickers niet breed genoeg... Ik had nog heel wat nagel over :(
Ik besloot om de zijkanten bij te werken met witte nagellak. De topcoat "gel-look" van Essence erovoer gaf bovenstaand resultaat. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar van kortbij was het echt niet mooi!

Na minder dan 24uur begon de sticker al af te pellen...

Ook op mijn linkerhand werd het al snel lelijk. Na net geen 24uur, heb ik alles er maar weer snel afgehaald. Jammer, want "van ver" was het echt wel mooi!

1 opmerking: