woensdag 26 oktober 2011

Shoplog 26/10/2011 + swatches

Vandaag ben ik voor het eerst sinds maanden uit het Kruidvat gestapt zonder ook maar 1 nagellak te kopen! Een echte mijlpaal! Hoe kan het ook anders... De meeste (leuke) nagellakken die ze verkopen heb ik al...

Dus ben ik vandaag maar naar een andere winkel geweest! :-) Naar de Hema en de Di.


Mijn buit van vandaag: 5 grote & 1 kleintje van Sinful Colors en 3 Hema lakjes.
Sinful Colors: 931 See You Soon, 831 Hottie, 859 Smoking Hot, 925 I Love You

Hema: 14, 83, 09

Sinful Colors M970 Stella. Dit is een klein flesje van 5ml.

Swatches

Sinful Colors: Van L naar R: See You Soon, Hottie, Smoking Hot, I Love You. (1 laag aangebracht)

Hier zie je dezelfde, alleen in omgekeerde versie.
Van L naar R: Sinful Colors: Stella; Hema: 09, 14, 83.

En hier dezelfde, alleen in omgekeerde volgorde. Bij de 2 eerste (Hema 83 + 14) heb ik 2 lagen aangebracht, want 1 laag was niet voldoende dekkend.


En hier alle kleurtjes samen:


Ik ben weer ontzettend tevreden met al mijn nieuwe kleurtjes! Zowel Sinful Colors als Hema, mogen van mij weer een bank vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten