woensdag 26 oktober 2011

Nagellakwielen

Na mijn review (mét updates) van Nailbudgetstore, kreeg ik maandag het pakje binnen met de nieuwe nagellakwielen.

Meteen wou ik beide vergelijken. Ik kan gerust zeggen dat degene die ik maandag binnenkreeg, wel degelijk veel beter zijn van kwaliteit! Ze zijn veel steviger.

Bij die uit mijn eerste bestelling, kon ik de nagels omplooien zonder enige kracht uit te oefenen. Bij diegene die ik maandag heb gekregen, ondervind ik wat meer weerstand.

Ondertussen gebruik ik de 2. De stevige wielen om mijn kleurtjes te sorteren, en de andere gebruik ik om swatches op te doen. Na 1x gebruik, gooi ik ze gewoon weg.

Dit zijn  de wielen die ik afgelopen maandag heb gekregen.

Links de minder stevige en rechts de stevige nagelwielen. Op het eerste zicht geen verschil.

Links zie je meteen dat het nagelwiel niet mooi plat is. Sommige nagels staan hoger dan andere. Dit komt doordat de nagels niet stevig genoeg zijn. Rechts het nagelwiel van betere kwaliteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten