zondag 16 oktober 2011

Pakjestijd

Maandag bestelde ik voor het eerst bij de webshop Nailbudgetstore. Ik was namelijk opzoek naar dezelfde nagelwielen als diegene die ik eerder al had besteld.

In diezelfde week, vrijdag, kreeg ik mijn pakketje al binnen! Qua levering, echt wel goed!




Even kijken wat er in zat:

De doos was voornamelijk gevuld met luchtfolie (of hoe het ook noemt).
Eens de luchtfolie eruit, was het meteeen duidelijk wat er allemaal inzat.


Alles eruit:

Nagellakwielen, Konad Top Coat, 2 nail art pens, 3 Konad Image Plates, klein flesje met nageldecoratie, en in de bubbelfolie zitten 2 Nubar lakjes.

Om te beginnen 3 Konad image plates:

Eentje met als thema Kerstmis (m12), eentje met strikjes, hartjes en sneeuwvlokken (m59), en eentje met "kant" afbeeldingen (m71).

2 nail art pens:
Een witte en een eentje met gouden glitters.


Met een fijn borsteltje.

Met een puntje (onder de oranje dop) om fijne lijnen te trekken.

Verder had ik nog een klein flesje met nageldecoratie besteld.

Kleine bronskleurige bolletjes.


Konad Top Coat

De bestelde nagelwielen:
De kwaliteit vind ik echt niet goed... Helemaal niet stevig en niet goed voor meervoudig gebruik.


En tot slot mijn eerste 2 Nubar lakjes! Ik vind ze gewoon prachtig!!!

Sandy Shimmer & Funky Opal

Ook zat er bij het pakket een leuk visitekaartje!

Kant 1
Kant 2

Wat ik vind van deze webshop?
- Communicatie: Vind ik goed. Ik mailde ivm meer info over betaling en kreeg al snel antwoord.
- Verpakking: Alles zit zeker goed beschermd, al zou ik de kleinere zaken, zoals het flesje, ook even apart verpakken, en niet gewoon los in de doos steken.
- Artikelen: Enkel over de nagellakwielen ben ik niet tevreden... Deze zijn helemaal niet stevig en breken enom makkelijk af. Ik vind ze vrij duur (0,85 eurocent) voor wat ze zijn, wetende dat ik voor dezelfde prijs nagellakwielen heb gekocht die ik meer dan 1 x kan gebruiken en dus veel steviger zijn.


Update op 18/10
Naar aanleiding van mijn revieuw betreffende de nagellakwielen heb ik excuses ontvangen van Bibi van Nailbudgetstore. Blijkbaar had ze de wielen niet gecheckt alvorens deze te koop aan te bieden... Jammer dat een klant haar op de slechte kwaliteit heeft moeten wijzen! De prijs is ondertussen aangepast op de site: voor 10 stuks betaal je 4,50 euro, terwijl ik 8,50 euro betaalde...

Update 20/10
Vandaag kreeg ik een mailtje terug van Bibi:
"Beste Joëlle,
 Ik ben het helemaal met je eens, maar ik wou eerst even ons andere depot
controleren en dat is gister avond gebeurd, daar liggen nog de goede
nagelwielen, ik zal je dan ook vandaag 10 nieuwe toesturen.
 Met vriendelijke groet,
Bibi Wolters
http://www.nailbudgetstore.com

** Fantastisch nieuws toch? Dit noem ik nu eens echt service!
 

3 opmerkingen:

  1. Idd erg goed dat je nieuwe hebt ontvangen. Zijn deze wel beter? Ik wil ze ook nog een keer kopen namelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Gabriella, ik verwacht ze deze week. Vanzodra ze binnen zijn, plaats ik een review!

    BeantwoordenVerwijderen