zondag 16 oktober 2011

van mama :-)

Regelmatig ga ik vrijdag met mijn gezinnetje op bezoek bij mijn mama.

Zij is altijd een hevige bijtster geweest en haar nagels zagen er dan ook niet uit.
Sinds enkele maanden laat ze gelnagels zetten, zodat ze stopt met bijten. Dit is dan ook mooi gelukt.
Toen ik vrijdag langsging had ze gel-nagellak. Geen vals gedoe meer op haar nagels, want die van haar waren ondertussen mooi gelijk en lang.

Omdat ze ziet welke kleurtjes ik al heb en wat ik doe met mijn nagels is ze nog meer gemotiveerd om er niet meer aan te komen. Zo gemotiveerd dat ze al enkele nagellakken heeft gekocht.

Maar nu is ze zo tevreden over die gel-nagellak dat ze de gewone lakjes niet meer nodig heeft. En wie krijgt ze dan??? Ikkeeeee :-)


Mavala, van L naar R: 171 Blue Curaçao, 6 Osaka, 170 Touch of Provence, 161 Moon Grey

2B 24, Color Club Broken tokens (een crackle)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten