woensdag 28 september 2011

Shoplog! :-)))

Vandaag ben ik nog eens naar het Kruidvat geweest. Het is haast een traditie geworden.

Zolang ik kleurtjes vind die ik nog niet heb, ga ik (denk ik) niet stoppen met nagellak te kopen. ;-)

Alhoewel, ik ben aan het overwegen om mezelf een limiet op te leggen van 365 nagellakken, voor elke dag van het jaar ééntje! En pas als een potje leeg is een nieuw kopen. Maar wat moet ik dan met nieuwe collecties, nieuwe kleurtjes, ....?
Ach, het idee is er alvast! ;-)

Laat ons eens kijken met wat ik vandaag ben thuisgekomen!

De 2 bovenste rijen zijn nagellaken uit het Kruidvat. De 2 onderste flesjes (nog in verpakking) komen uit de Carrefour.

De 4 nieuwe kleurtjes van Essence, verkrijgbaar vanaf deze maand. De collectie heeft de naam NATvenTURista gekregen. Van L naar R: 01 You're My Dragonfly, Sugar!, 04 Chirp, Chirp!, 02 Mother Earth Is Watching You, 03 Barefoot Through The Moss

Van L naar R: Catrice Ultimate Nudes 020 Cotton Candy At Eiffel Tower, Catrice 340 Run Forest Run!, Catrice 600 After Eight, Catrice 670 It's Rambo No.5 

Van L naar R: 2B: 08, 15, 60, 13


En tot slot: Bourjois So Laque! 36 Rose Satin, C van Carrefour 013


3 opmerkingen:

  1. Zo leuk allemaal!!

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I got your question, thanks for asking. Yes, you may use my pictures here on your blog. I don't understand Dutch, but what I can say is that your pictures of polishes look great, so that portion I can comment on! Lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn wel heel veel lakjes! Leuk!
    Ik vond je blog trouwens via het spam-artikeltje op Baroque Beauty. Vond het zo schattig dat je zei dat je nog niet zo veel volgers had! Nou heb je er eentje bij..leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen