zondag 11 september 2011

2e bestelling Dashicabeautyshop

Op 5 september deed ik voor de 2e keer een online bestelling via Dashicabeautyshop.

Ik bestelde niet zo heel veel:

Dashicaplates:
 Voor elke plate betaalde ik 1,99 euro ipv 3.75 euro. Dus dat is een heel mooie actie!


Verder bestelde ik nail-art ringen. Een "ovalen" ring en een ring met "boog".

Omdat ik ook graag experimenteer, heb ik voor het eerst fimo figuurtjes besteld, waaronder Hello Kitty figuurtjes! Leuk voor dochter én mama :-)

Tot slot bestelde ik nog 15 nagellak wielen. Ideaal dus om mijn collectie per kleurtje te ordenen!


Meteen na de bestelling kreeg ik een orderbevestiging en met die gegevens ging ik direct over tot betaling.

2 dagen later kreeg ik een mail dat ze mijn betaling goed hadden ontvangen.

En nog eens 2 dagen later kreeg ik het pakket! :-) Van een snelle zending gesproken :-) Dat is wat anders dan de bijna 4 weken voor mijn 1e bestelling. En het verschil? Ik had deze keer WEL een verzekerde zending genomen!


Dit was mijn pakketje:



Met de goed beschermde inhoud:



De image plates:



De nagellakwielen:



De ringen:



De fimo figuurtjes:



En last but not least, een leuk bedankkaartje!




Met aan de achterkant een mooi extraatje, nl stickertjes!

1 opmerking: