donderdag 8 september 2011

Just Berried van Catrice

De herfst is in aantocht en daar hou ik wel van. Niet van het weer, maar wel van de donkere kleuren. Ik heb nogal weinig kleur in mijn kleerkast, gewoon omdat het me niet staat. Maar het is al beter dan vroeger. Toen had ik echt niets van kleur. Terwijl ik nu toch een paar gekleurde bloesjes heb!

In heb begin van deze week was het erg grauw en grijs. Regen, wind,... Typisch herfstweer!

Om het toch ietwat kleurig te houden, deed ik mijn nagels in een kleurtje van Catrice: Just Berried.

De kleur was enorm mooi! Alleen het aanbrengen vond ik een ramp... En dat ben ik eigenlijk niet gewoon van Catrice...

Op de foto's hieronder heb ik 2 lagen aangebracht. Op foto ziet het er naar mijn mening vrij goed uit. Maar irl zag ik echt nog mijn nagel door de nagellak. Om een of andere reden lukte het me niet om deze kleur deftig op mijn nagels te zetten. Ik had het gevoel dat dit lakje te waterig was, waardoor de kleur erg uitloop....

Ohja, de "waterdruppels" op de foto's zijn van mijn sneldrogende spuitbus.


1 opmerking: