dinsdag 2 oktober 2012

Swatches essence (crackle), Bourjois (python top coat), Gosh (holo hero)

Ik schreef al eerder over deze lakjes, maar nu heb ik ook de swatches!


essence cracking top coat: 06 crack me! pearly pink, Bourjois: top coat: python, Goshh: 549 holographic hero

essence cracking top coat: 06 crack me! pearly pink

basiskleur zwart: GOSH - Nero
basiskleur wit: 2B - 02

Ik vind het resultaat veel mooier op het wit dan op het zwart.

Dit is de Bourjois top coat python over een laagje zwart (Gosh - Nero) en over een laagje wit (2B - 02).
Deze foto is genomen na 5 minuten. Het python effect begint zichtbaar te worden, maar het gaat enorm traag. Ik moet wel zeggen, ik had een vrij dikke laag gebruikt.

Na een kwartier heb je dit als resultaat. Op het wit zeer goed zichtbaar, terwijl je op het zwart al heel goed moet kijken.

Na een half uur is het resultaat al vrij goed



En dit is het resultaat na een uur!!!
Ik vind het heel mooi, maar denk niet dat ik hem vaak zal gebruiken... 1 uur eer je nagels klaar zijn is voor mij toch wel iets te lang.



GOSH holographic hero, staat niet in dit artikel, maar zal tevoorschijn komen in het volgende artikel. Ik ga een vergelijking doen met de oude holo en de nieuwe holo.

3 opmerkingen:

  1. Wat apart dat python effect, ik kende 'm niet eens. Die moet ik ook maar eens gaan kopen. Al is het maar voor de heb want een uur vind ik ook iets teveel van het goede :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Malinka, ik moet eerder toegeven dat ik wel een ferme laag heb aangebracht... Dus met wat minder nagellak, zal de droogtijd ook wel minder zijn.

      Verwijderen