woensdag 3 oktober 2012

GOSH holo vs holo hero

Na lang zoeken vond ik eindelijk de nieuwe GOSH holografisch nagellak. Ik moest en zou hem hebben!

Na 4-5 Kruidvat filialen is het me uiteindelijk gelukt en kocht meteen 2 flesjes.

Ik had al verschillende keren gelezen dat hij echt niet te tippen was aan de oude versie.


Oordelen jullie mee?


Links de nieuwe holo hero en rechts de oude versie.

De nagel die tegen het oude flesje komt is de swatch van het lakje ervan. De bovenste nagel is een swatch van de nieuwe versie.

Bovenste nagel is de nieuwe versie, onderste de oude versie.

Het verschil is duidelijk zichtbaar.

Links: nieuwe versie: rechts de oude.

Hier zie je heel goed dat de oude (rechts) een veel mooier effect heeft dan de nieuwe (links).


Mijn voorkeur? Nog steeds de oude versie! Hij is veel mooier holo dan de nieuwe. Maar ik ben toch ook blij dat ik de nieuwe in mijn verzameling heb!


1 opmerking:

  1. Ik hoop dat er snel weer een Gosh actie is, want dan sla ik hem gewoon in zodat ik er twee heb hihi. :)

    BeantwoordenVerwijderen