dinsdag 16 oktober 2012

Subtiel stempelen met essence


Met de sombere herfstdagen, denken we niet meer aan de lichte kleuren, maar eerder aan de donkere kleuren. Bruin, oker, grijs,.... Allemaal kleren perfect voor dit seizoen!

Zo ook op de nagels :p Een kleur die ik niet snel in de zomer zal dragen is dit kleurtje. Alhoewel je hem met zijn glinsters erin eventueel wel kan dragen op een zwoele zomeravond. :-)


essence 119 boho chic
Een van mijn favo lakjes uit het essence schap.

Zoals je ziet is hij na 2 lagen nog niet volledig dekkend.

Ook het stempelen moest in een bijpassende herfstkleur gebeuren,
nl. 65 be optimistic! uit het oude gamma van essence.

En ik was best fier op het resultaat! Meestal vind ik niet snel 2 kleuren
die bij elkaar passen, maar dit is best geslaagd!





Om te stempelen gebruikte ik bovenstaande plaat.

Helemaal rechts boven in de hoek is de afbeelding die ik gebruikte.

Ik had nog nooit met een gewoon essence lakje gestempeld. En ik was zo blij dat dit goed lukte, dat ik jullie toch even wou tonen hoe goed dit lakje wel werkt!
De stempel is trouwens een XL stempel.






4 opmerkingen:

  1. Wauw mooie kleuren combinatie en de stamp is ook mooi gelukt:)
    de stamping plate die je hebt gebruikt ziet er echt heel mooi uit,
    Weet je toevallig nog waar je hem vandaan hebt ?:$
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Arletta!
      Hier vind je de plate: http://www.dashicabeautyshop.nl/a-24518518/big-sdp-image-plates/dashica-big-sdp-f/

      Verwijderen
  2. Mooi gedaan hoor!!! Super mooi stamping plate ook:)

    BeantwoordenVerwijderen