donderdag 11 oktober 2012

Hexagon mani


Ik heb een groot festijn aan nail art in mijn helmers, maar ik vergeet ze steeds te gebruiken... Een lakje en een stempel is zo veel sneller klaar dan te beginnen knoeien met glitters of dergelijke. En ja, voor mij is het knoeien, want ik heb er weinig tot geen ervaring mee... Laat ons maar zwijgen van het geduld dat je ervoor moet hebben...

Soms overloop ik mijn nagelwielen, gewoon om te kijken welke kleurtjes ik heb. En dan kom ik toevallig uit op een mooie combinatie. Zo ook deze keer.

Wat ik heb gedaan, zien jullie hieronder!


Dit is het eindreslutaat geworden.

2 mooie paarse kleurtjes naast elkaar.


2 flesjes mooie nagellak, wat hexagon gitter en een houten stokje was alles wat ik nodig had om mijn nagels te versieren.

Een goede base en top coat mogen niet ontbreken!

Base coat van OPI.

Met dit lakje bracht ik een basislaag aan. Het is Revlon 790 No Shrinking Violet.

Vervolgens met de vrije hand er een laagje a england erover, volgens het half moon principe.
Tegen mijn nagelriemen (boven de hexagons) is nog het paars van de basislaag (Revlon) zichtbaar.

Om de grens tusen het paars en het holo paars te verdoezelen, bracht ik er deze hexagons op aan.

Een top coat erover en klaar is kees.
Dit was de 1e keer dat ik deze top coat heb gebruikt en ik geloof dat het tot nu toe
de beste is die ik ooit heb gebruikt! Snel droog en het laat echt een mooi glanseffect na
gedurende een paar dagen.





3 opmerkingen:

  1. Ziet er gaaf uit!
    Waar heb je die hexagons vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geloof dat ze uit een nagelgroothandel komen bij mij in de buurt. Maar ik ben er vrij zeker van dat je ze in elke webshop kan vinden.

      Verwijderen